REKLAMAČNÝ PORIADOK

MYSITEMARKET, s. r. o.

Platný od: 22.04. 2025

  1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a lehoty uplatňovania reklamácií služieb poskytovaných spoločnosťou MYSITEMARKET, s. r. o., so sídlom Kálov 358/19, 010 01 Žilina, IČO: 56543140, DIČ: 2122430486 (ďalej len „prevádzkovateľ“).

1.2. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na platené služby poskytované na webovej platforme www.sitemarket.sk.

1.3. Reklamácie sa nevzťahujú na služby poskytované bezplatne alebo na obsah, ktorý si používateľ sám vytvoril a spravuje v rámci svojho firemného profilu.

  1. Podmienky uplatnenia reklamácie

2.1. Používateľ môže podať reklamáciu v prípade, že:

  • Nebolo zabezpečené zdieľanie firemného profilu na sociálnych sieťach, ak to bolo súčasťou zakúpeného balíka.
  • Nebolo aktivované alebo sprístupnené prémiové členstvo po uskutočnení platby.
  • Služba nefunguje správne alebo je dlhodobo nedostupná z dôvodov na strane prevádzkovateľa.

2.2. Reklamáciu nie je možné podať v prípade, že:

  • Používateľ chce službu ukončiť skôr, ako uplynie predplatené obdobie, bez preukázateľnej chyby zo strany prevádzkovateľa.
  • Používateľ nesprávne vyplnil údaje pri registrácii alebo nezabezpečil dodanie podkladov potrebných na vykonanie služby.
  • Problém vznikol v dôsledku technických problémov na strane používateľa (napr. nefunkčný e-mail, zlyhanie platby zo strany banky).

 

  1. Spôsob podania reklamácie

3.1. Reklamáciu je možné podať písomne e-mailom na adresu info@sitemarket.sk

3.2. Reklamácia musí obsahovať:

  • Meno a priezvisko alebo názov firmy, IČO.
  • E-mail a telefónny kontakt.
  • Popis problému a dôvod reklamácie.
  • Dôkazy (napr. screenshoty, potvrdenie o platbe).

3.3. Prevádzkovateľ potvrdí prijatie reklamácie najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia.

  1. Lehota na vybavenie reklamácie

4.1. Reklamácie sú vybavované do 14 pracovných dní od doručenia úplnej žiadosti.

4.2. Ak reklamáciu nie je možné vyriešiť v uvedenej lehote, prevádzkovateľ o tom informuje používateľa a dohodne ďalší postup.

  1. Spôsob vybavenia reklamácie

5.1. Ak je reklamácia oprávnená, prevádzkovateľ poskytne jednu z nasledujúcich možností:

  • Odstránenie vady služby (napr. dodatočné zdieľanie na sociálnych sieťach, aktivácia služby).
  • Poskytnutie náhradnej služby alebo predĺženie predplatného.
  • Vrátenie pomernej časti zaplatenej sumy, ak nie je možné zabezpečiť nápravu iným spôsobom.

5.2. Ak je reklamácia neoprávnená, používateľ bude o tom informovaný spolu s odôvodnením zamietnutia.

  1. Záverečné ustanovenia

6.1. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (VOP) platformy SITEMARKET.

6.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť alebo aktualizovať tento reklamačný poriadok, pričom aktuálna verzia je vždy dostupná na stránke www.sitemarket.sk.